İrem Kurt; ITF Çiftler Şampiyonu oldu. Silivrili milli tenisçimiz; W15 Kayseri Uluslararası Tenis Turnuvası'nda Avusturalyalı partneri Alana subasic ile şampiyon oldu.
İrem'den büyük başarı
İrem Kurt; W15 Kayseri Uluslararası Tenis Turnuvası'nda Avusturalyalı partneri Alana subasic ile şampiyon oldu.
Bunlar da ilginizi çekebilir