Silivrispor Kulübü Başkanı Akgün Duru, düzenlediği basın toplantısında 38 günlük çalışmaları hakkında bilgi verdi.

Yönetim kurulu üyelerinin de katıldığı toplantıda Duru şunları söyledi:

Artık konuşmaya bıktığımız konular var. Bunları daha fazla tekrarlamak istemiyorum. Bundan sonra spordan ve yapacağımız çalışmalardan konuşmak istiyoruz.

Bazı insanlar bizi fırsatçı olarak tanımlıyor. Şampiyon bir kulübün yönetimini aldık diye böyle düşünenler var. Öncelikle şunu söylemek istiyorum ki biz kulübü borçsuz almadık. Biz kulübü genel kurulda 2 milyon 593 bin TL borçla devraldık. Önümüzdeki yıla ait olan, yani şu dönemde gelmesi gereken 400 bin TL civarındaki gelirimiz de bu yıl kullanılması gerekirken geçen yılın harcamalarında kullanılmış.

Yine 230 bin TL de federasyon tarafından bu yılın harcamaları için verilen para da geçen yılın harcamalarında kullanılmış. Bakın biz bu para yanlış yerlerde kullanıldı demiyoruz lütfen yanlış anlaşılmasın sadece bu yıl kullanılması gerekirken geçen yılın harcamalarında kullanıldığını söylüyoruz.

Silivrispor’un çeşitli kişi ve kuruluşlara olan borçlarını son kuruluna kadar herkese ödeyeceğiz.

Burada sadece iki kaleme itirazımız oldu. Bunun için dava açtık ancak karşı dava olarak icrayla karşılaştık. İtiraz ettiğimiz kalemler; 500 bin TL şampiyonluk pirimi ve 190 bin TL’lik de şampiyonluk sonrası eğlence ve konser vs giderleri. Bu iki kaleme itiraz etme sebebimiz de yönetim kurulu kararı olmadan harcanmış olması. Bu iki kalem dışında bütün borçlar son kuruşuna kadar ödenecektir ve kimsenin de kulüpten alacağı kalmayacaktır.

Bugün itibarıyla bir tarafta kulübü şampiyon yapmış bir başkan ve yönetim kurulu, bir tarafta da gönüllü olarak ilçe için bu işe soyunmuş ben de arkadaşlarım var.

Biz kendi adımıza bu konuları bir daha açmamak üzere kapatıyoruz.

En başta Silivrispor için emeği geçen herkese, Ümit Kalko ve arkadaşlarına da saygılar sunuyoruz.

Genel kuruldan bugüne kadar 38 gün oldu ve kulüp tarihinde görüşmemiş bir destekle göreve geldik. Bize destek veren belediye başkanımız, eski belediye başkanımız ve Metin Karakaş arkadaşımıza, MHP İlçe Başkanı Zafer Yalçın’a, Ülkü Ocakları Başkanı Erhan Özkök’e, DP İlçe Başkanı Halide Avlu’ya, başkan yardımcılarına, çok önemli üyelerimiz eve genel kurulumuza yüksek katılım gösteren üyelerimize tekrardan teşekkür ediyoruz.

Hiç kimsenin şüphesi olmasın ki; bu ulvi görevimizi eksiksiz yerine getireceğiz.

Bakın benim işyerim kulüp binası ile aynı bölgede. Her gün iş yerimin önünden geçiyorum ancak işyerime uğrayamıyorum.

Uzun vadede hayallerim var… Silivrispor’un çok daha iyi yerlere gelmesini istiyorum.

Silivri Stadı’ndaki ek binanın içerisine kütüphane yaptık. Kitapları da Kasaba Grubu temin ettim. Kendilerine teşekkür ediyoruz.

Protokol tribünü 60 kişilikten 98 kişiliğe çıkartıldı. Ayrıca VIP tribünü yapıldı. Soyunma odaları ve duşlar komple yenilendi.

Stadın iç tarafı koltukları vb Silivri Belediyesi tarafından finans edildi.

İl spor müdürü, ilçe spor müdürü, Kaymakamımız destek oldu. Eski emniyet müdürümüz de çok yardımcı oldu. Kendisine tekrardan Allah’tan rahmet diliyoruz.

Biliyorsunuz, Silivrispor’un bir otobüsü var. Bu otobüsü belediyeden kiralayarak kendi bünyemize aldık.

Lisanslı ürünlerimiz hazırlanıyor. Çantalarımız, havlularımız, bardak, anahtarlık, tişörtler vs olacak. Her eve mutlaka en az bir Silivrispor ürününün girmesini planlıyoruz.

SORULARA VERİLEN CEVAPLAR

Ufuk Bek (Yönetim Kurulu Üyesi) :

Yeni sezonla ilgili transfer komitesi oluşturduk. Transferleri yaptık. İlk etap kampımızı yaptık, ikinci etaba başladık. Şu an 25 kişi ile kampta bulunuyoruz. Kampımız bir hafta sürecek. 20 Ağustos tarihinde sezon açılışımız var.

Akgün Duru:

Bizim şu anda transfer maliyetimiz anlaşma sağladığımız rakam 4 milyon 700 bin TL. Bu rakama primler dahil değil.

Şu ana kadar 38 gün içerisinde futbolculara toplam 1 milyon 100 bin TL ödeme yaptık. Terbiyeli Çorbacısı 800 bin TL gibi bir katkı sağladı.

Hayri Abimizin (Atasoy) oğlu Cankut uzun yıllar profesyonel oynamış bir kardeşimiz. Silivri’de yerleşik olarak oturan bütün sporcular Silivrispor’da spor yapsın istiyoruz. Cankut’u da babası yönetşm kurulu üyesi olduğu için değil, hak ettiği için aldık.

Erdal (İşkar) Hoca’ya ve teknik ekibe güvenimiz çok fazla. Geçmişte yaptıkları gelecekte yapacaklarının teminatıdır diye düşünüyoruz.

Bu yıl ikinci ligde Silivri halkını heyecanlandıracak sonuçlar alıp play off oynamayı hayal ediyoruz.

38 GÜNDE NELER YAPILDI:

1- Göreve gelir gelmez federasyon ve il spor müdürü ile görüşmeler yaparak stadımızın mevcut hali ile maç oynama izni verilmiyordu bunun üzerine gerekli tüm çalışmaları başlatarak;

* Açık tribünde beton yenilemeleri yapıldı.
*Tibünlerin tamamı boyandı.
* Misafir tirübünü yenilendi ve koltukları takıldı.
* Kapalı tribünün tamamı silivri spor renkleri ile boyandı, yeni koltuklar takıldı.

* Kapalı tribün içinde 98 kişilik Vıp tribün yapıldı, özel koltuklar takıldı.

* Protokol tribünü kendi içinde büyütülerek komple yenilendi 60 kişilik olan kapasite 90 kişiye çıkarıldı.

* Stadyumun içi ve dışı komple boyatıldı.

* stad girişi duvarı boyanarak görsel çalışmaları uygulandı.

* Giriş tacı imalat aşamasında olup en yakın zamanda yerine takılacak.

* Stad tribün girişlerine turnikeler takılmak üzere siparişi verildi.

* Stadımızın soyunma odaları yenilendi, duşlar soyunma odaları ve saglık kabini başta olmak üzere bir çok
bölüm yeniden düzenlendi.

* Sporcularımızın kaldığı lojmanlar boyandı ve görsellerle kaplandı.

* Lojman binasına Futbolcular için Kütüphane yapıldı.

* Lojman binasına antrönörler için 3 ayrı oda yapıldı.

* Her futbolcunun odasına buzdolabı ve Tv alındı.

* Lojmana klimalar takıldı.

* Mutfak dolapları yenilendi ve yeni malzemeler alındı.

* Futbolcuların yatakları yenilendi.

* İdari binamızda yeni düzenlemelere başlanıldı.

2- Otopark ve otogar gelirlerini arttırıcı düzenlemeler yapıldı.

3- Yeni üyelik başvurularına başlanıldı, yoğun bir katılımla devam etmektedir.

4- Otobüsümüz Silivi spora yakışır güzellikte görsellerle kaplanarak kullanımına başlanıldı.

5- Taraftarlarımız için Lisanslı ürünlerimiz sipariş edildi.

6- Ürünlerimizin satışı için gezici karavan alındı. Görsel çalışmalarına başlandı.

7- Yeni sezonla ilgili transfer komitesi oluşturularak hocamızın raporları doğrultusunda Futbolcularımızın transferlerini yaptık.

8- İlk etap kampını tamamladık, 2. etap kampı Afyonda çalışmalarına devam etmekte.

9- 20 Agustos 2017 de sezon açılışımızı gerçekleştirmeyi planlıyoruz.

10- Gerekli izinler alındıktan sonra 27 Agustos 2017 pazar günü ilk maçımızla taraftarla buluşmak istiyoruz.